Virtuální sídlo společnosti

Elegantní řešení Možná už jste se někdy setkali s tím, že když jste si vyhledali adresu sídla nějaká společnosti, tak Vám ve vyhledávači vyjela adresa společnosti poskytující virtuální sídla. Je to z pohledu zákona v pořádku? Jestliže jsou splněny náležitosti, že poskytující společnost dá souhlas k využívání své adresy a bude plnit administrativní úkony jako […]

Když se do termínu stěhování připletou letní vedra

V souvislosti se stěhováním bytů v Praze se někteří lidé rozhovoří jako o nepříjemné životní zkušenosti, k níž došlo zejména vlivem značného nervového a fyzického vypětí. Může za to zpravidla šok z náhlé změny prostředí, chaos při zabydlování a příliš mnoho práce v krátkém čase, neschopnost najít to, co hledám, protože některé předměty jsou na […]

Místo, kde najdeš štěstí i smůlu zároveň.

Těžko si dnes umí kdokoli z nás představit svět bez internetu. Celosvětová síť, která doslova boří hranice i jakákoli jiná omezení. Vždyť komunikace na druhý konec zeměkoule je otázka prakticky pár vteřin a jazyková bariéra se dá řešit překladačem. A výhod a předností bychom našli bezpočet, internet, doslova každodenní nutnost drtivé většiny z nás. A mladší generace […]

Jaký by měla používat webdesign Ostrava, aby její web plnil svůj účel?

Není tajemstvím, že dnes má prakticky každá firma či instituce svou vlastní internetovou stránku. To platí i o městech. U těch větších, jako je například Praha, má svůj vlastní web každá městská část. To vše má samozřejmě svůj důvod. Tím je především to, že dnes vyhledáváme prakticky všechny potřebné informace právě prostřednictvím internetu, ať už […]

Sledovanost = nezbytnost

Dobré internetové stránky se vyznačují mimo jiné i tím, že mají vysokou návštěvnost. Tedy že na ně zavítává velké množství lidí, které jejich obsah zajímá a inspiruje. Takové internetové stránky jsou tudíž přínosné pro svého vlastníka či správce, jenž jejich prostřednictvím dává světu něco najevo. Například: – Předává své informace, znalosti a zkušenosti, jimiž ovlivňuje […]

Internet a reklama

Reklama na internetu je používanější než reklama v televizi a novinách. Přitom začínala jako jednoduché bannery. Dnes je v agresivnější podobě, kdy přímo zasahuje do obsahu daného webu a tím se snaží získat pozornost. Paradoxem je, že čím více budeme reklamu odmítat, tím více budou zadavatelé nuceni zvyšovat intenzitu své inzerce. Přitom, ale stoupají náklady a proto […]