Snídaně, které vám pomohou s hubnutím

Snídaně je nejdůležitější jídlo z celého dne, proto bychom jí neměli vynechávat. Snídaně totiž dokáže ovlivňovat hned několik věcí, ať už jsou to nezvladatelné chutě na sladké během dne, pocit hladu nebo špatná nálada. Ano, čtete dobře, za všechno tohle totiž může obyčejné vynechání snídaně. Nestačí se ale pouze nasnídat, snídaně by měla obsahovat vše potřebné, tak aby tělu nic nechybělo. Důležité jsou hlavně sacharidy, bílkoviny a zdravé tuky. Připravili jsme pro vás několik tipů na zdravé snídaně, které vás zasytí, a ještě si na nich pochutnáte.Slunečnicová semínka
 
Snídaně vám pomůže nastartovat den. V první řadě vůbec nezáleží, jak velkou porci jídla si po ránu dopřejete, důležité je sníst alespoň něco. Je spousta lidí, kteří po ránu větší množství jídla zkrátka nepozřou. Důležité je pouze to, abyste se najedli maximálně hodinu po probuzení a aby snídaně obsahovala všechno, co vaše tělo potřebuje. Nezapomínejte ani na dostatek tekutin, tělo je po noci dehydratované a potřebuje pořádně zavodnit. Co si tedy po ránu dopřát?
 

  • Jogurt s nízkým obsahem tuku

Pokud se vám po ránu nechce nic moc připravovat, vždycky vás zachrání bílý jogurt, který má spousta z nás v ledničce skoro neustále. Volte jogurt s nižším obsahem tuku, ale vyhněte se těm, které lákají velkým nápisem „light“. Takové jogurty sice neobsahují téměř žádný tuk, ale o to více v něm najdete cukru nebo umělých sladidel, které nejsou pro naše tělo nic zdravého.
 Zdravá snídaně

  • Zdravý salát

Salát k snídani? Ano, i to je možné. Ještě uvidíte, jak vám tahle rychlovka k snídani udělá dobře. Jako základ použijte listovou zeleninu, přidejte rajče, papriku nebo okurku, popřípadě naklíčená semínka https://www.nakliceno.cz/psenice/ a máte zdravý a chutný salát. Nezapomínejte ani na zálivku v podobě olivového oleje nebo šťávy z citronu.
 

  • Zdravé cereálie s ovocem

Milujete sladké snídaně, dopřejte si celozrnné cereálie s jogurtem a přidejte ovoce, které je plné sacharidů a po ránu vás nabudí energií.